Veel gestelde vragen

  • Wij werken met standaard wisseldagen op maandag, woensdag en vrijdag. Korte of aangepaste verhuurperiodes zijn soms mogelijk in het voor- of naseizoen. Dit is op aanvraag. U kunt uw gewenste data en verblijf mailen naar info@zonzeestrand.nl

  • Jazeker! De agenda's vullen alweer met de nieuwe reserveringen. 

  • Zoek uw verblijf op via onze site. Op de informatie pagina's van onze accommodaties staat onderaan de agenda. Wanneer u op de gewenste datum klikt ziet u het huurbedrag voor de aangegeven accommodatie en huurperiode. Is dit wat u wilt? Klikt u dan op Boek en vul het boekingsformulier in. U ontvangt daarna van ons via de mail een bevestiging met alle verdere extra informatie.

    Gezien de constant veranderende ontwikkelingen mbt. Corona raden wij u aan een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsadviseur.

  • Bij de Duynsuites aan Zee en Duynpark het Zwanenwater is bedlinnen aanwezig.

    Bij de andere verblijven kunt u of zelf het bedlinnen meenemen of huren voor 7,50 euro per persoon per set. De handdoeken kunt u voor alle verblijven zelf meenemen of bij ons huren voor 5 euro per set (1 grote en 1 kleine) per persoon.

  • De aankomst is vanaf 16.00 uur en het vertrek om 09.30 uur. Eerdere aankomst is altijd mogelijk. Echter kunnen we niet garanderen of uw verblijf dan al schoon is. Wel kunt u dan alvast uw spullen bij ons achterlaten en het strand of dorpsplein ontdekken, even relaxen bij WOEST of alvast wat boodschappen doen.

  • De eindschoonmaak is verplicht, deze kunt u zelf dus niet uitvoeren. De kosten van de eindschoonmaak staan vermeld per verblijf.

  • Ja, dat kan in overleg. Neemt u per e-mail of telefonisch contact met ons op zodat wij aan kunnen geven of u een optie kunt krijgen voor 2 dagen.

  • U betaald 30% aan. De restbetaling is 30 dagen voor aankomst. Is uw aankomst binnen 30 dagen, dan vragen wij u het gehele bedrag in 1 keer te betalen.

     

  • Onze administratie verricht regelmatig een betaalcontrole.
    Na verwerking van uw betaling ontvangt u hiervan bericht.
    In de ontvangstbevestiging van de aanbetaling staat verdere informatie over de restbetaling.
    Na ontvangst complete bedrag, ontvangt u wederom bericht. Inclusief overige aankomst informatie voor uw verblijf.
    Bij vragen of onduidelijkheid over uw betaling kunt u mailen naar administratie@zonzeestrand.nl

  • Wat te doen wanneer wij moeten annuleren?
    Op annuleringen zijn de volgende bepalingen van toepassing:
    a. Bij annulering meer dan 10 weken vóór aanvang van uw verblijf, kost dit u niets.
    b. Bij annulering binnen 10 tot 1 week vóór aanvang van uw verblijf, bent u 30% van het huurbedrag verschuldigd.
    c. Bij annulering binnen 1 week vóór aanvang van uw verblijf, bent u het volledige boekingsbedrag verschuldigd.

  • De ontwikkelingen rondom het coronavirus roepen veel vragen op, zo ook bij jullie, onze gasten. Op deze pagina proberen wij al zoveel mogelijk veelgestelde vragen te beantwoorden. Wij houden de ontwikkeling omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten. We volgen de maatregelen van het RIVM, de GGD en de overheid op. Wij willen jullie laten weten dat wij met onze collega’s trachten om al jullie vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.

  • Wij houden nauwlettend de huidige gang van zaken in de gaten. Wanneer er maatregelen worden afgekondigd door onze veiligheidsregio die gelden voor ons park, passen wij ons hierop aan. De beperkingen van onder andere de sluiting van de horeca zijn geen geldige reden om niet af te reizen naar Callantsoog.

     

  • Indien wij uw vakantie niet meer kunnen aanbieden op last van gestelde maatregelen door veiligheidsregio, wordt u hierover door ons geïnformeerd. Wij nemen dan per mail of telefonisch contact met u op. U heeft in dat geval recht op een waardevoucher/omboeking.

  • Omboeken is mogelijk indien uw verblijf plaatsvindt in een periode waarin beperkende maatregelen voor ons park gelden en wij uw vakantie niet kunnen aanbieden. Bijvoorbeeld wanneer wij onze huisjes of een van onze faciliteiten op last van de veiligheidsregio moeten sluiten. Voor een corona gerelateerde omboeking, treden onze normale annuleringsvoorwaarden nooit in werking.

    • Kosteloos omboeken is éénmalig mogelijk voor dezelfde accommodatie naar een andere periode.
    • Zijn de kosten voor de nieuw gekozen periode en/of accommodatie hoger, dan zijn deze voor rekening voor u als gast.
    • Indien de vakantie goedkoper wordt, vindt er geen restitutie plaats.
    • Wij geven alleen een omboekgarantie op de boekingen welke via www.zonzeestrand.nl zijn gemaakt of via onze receptie.
    • Boeken tot 1 jaar na datum van oorspronkelijke aankomstdatum.

    Wij zetten de reeds gedane betaling(en) om in een voucher wanneer u nog geen nieuwe datum in gedachten heeft. Dit houdt in dat wij het reeds betaalde bedrag voor u parkeren tot u een nieuwe datum heeft gevonden.
    Kijkt u zelf alvast de actuele beschikbaarheid na voordat u per e-mail contact met ons opneemt over het omboeken van uw vakantie. Dit kunt u heel eenvoudig online bekijken op onze website.

  • Heeft u een verblijf geboekt in een van onze groepsaccommodaties en valt uw aankomstdatum in de periode waarin een door de overheid ingestelde restrictie ten aanzien van het aantal personen geldt? Dan kijken we graag met u mee naar de mogelijkheden om uw vakantie om te boeken naar een andere periode. Aan het omboeken van uw vakantie zijn een aantal voorwaarden verbonden. Voor een corona gerelateerde omboeking, treden onze normale annuleringsvoorwaarden nooit in werking.

    • Kosteloos omboeken is éénmalig mogelijk voor dezelfde groepsaccommodatie naar een andere periode.
    • Kosteloos omboeken is éénmalig mogelijk naar meerdere accommodaties voor dezelfde periode. Mits de beschikbaarheid dit toelaat.
    • Zijn de kosten voor de nieuw gekozen periode en/of accommodatie hoger, dan zijn deze voor rekening voor u als gast.
    • Indien de vakantie goedkoper wordt, vindt er geen restitutie plaats.
    • Wij geven alleen een omboekgarantie op de boekingen welke via www.zonzeestrand.nl zijn gemaakt of via onze receptie.
    • Boeken tot 1 jaar na datum van oorspronkelijke aankomstdatum.

    Wij zetten de reeds gedane betaling(en) om in een voucher wanneer u nog geen nieuwe datum in gedachten heeft. Dit houdt in dat wij het reeds betaalde bedrag voor u parkeren tot u een nieuwe datum heeft gevonden.
    Kijkt u zelf alvast de actuele beschikbaarheid na voordat u per e-mail contact met ons opneemt over het omboeken van uw vakantie. Dit kunt u heel eenvoudig online bekijken op onze website.

  • Check de voorwaarden van uw eigen annuleringsverzekering. Wij bieden geen annuleringsverzekering aan en raden alle gasten aan indien u geen annuleringsverzekering heeft, deze zelf af te sluiten.

    Als u zelf ziek bent geworden, dan kunt u een beroep doen op uw eigen annuleringsverzekering. Of er dan een vergoeding plaatsvindt, hangt af van uw verzekering/verzekeraar.

    Op dit moment is er geen uitbraak van het Coronavirus in de regio’s waar onze vakantieparken zich bevinden. Kosteloos annuleren is daarom ook niet van toepassing.

    Wel gelden er beperkende voorwaarden ten aanzien van de belangrijke anderhalve-meter maatregel die geldt in Nederland.

    Wilt u desondanks toch definitief annuleren dan hanteren wij de volgende annuleringsvoorwaarden:

    • Annuleren langer dan 28 dagen voor de geplande aankomstdatum tegen 30% annuleringskosten, berekend over de huursom.
    • Annuleren binnen 28 dagen voor de geplande aankomstdatum tegen 50% annuleringskosten, berekend over de huursom
  • Wij bieden u voor de boekingen met een aankomst tot 31 maart 2021, altijd de mogelijkheid om uw vakantie tot 1 dag voor aankomst om te boeken naar een andere periode, met een maximale aankomstdatum van 31-12-2021 in het geval van een van onderstaande redenen:

    • Gesloten grens (niet van toepassing voor inwoners van Nederland)
    • Een negatief reisadvies, vanaf code rood
    • Een quarantaineplicht in combinatie met een negatief reisadvies, vanaf code rood

    Deze garantie geldt alleen wanneer dit op de officiële website staat vermeldt van de overheid.

    Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Wees lief voor elkaar en blijf gezond! We hopen uw snel te mogen begroeten bij Zon Zee Strand!

    Aan deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Soms is dit mogelijk, afhankelijk per verblijf en periode. Voor aanvullende informatie kunt u altijd contact met ons opnemen zodat we het persoonlijk voor u kunnen nakijken.

     

  • Wij zijn in het bezit van kinderstoelen en kinderbedjes. Geeft u bij reservering door wat u nodig heeft.

     

  • Jazeker. Als de beschikbaarheid het toelaat kunt u meerdere lodges (of een combinatie van accommodaties) bij ons reserveren.

     

  • Stel uw vraag dan per e-mail; wij sturen u dan zo spoedig mogelijk het antwoord toe.

Boek een verblijf bij Zon Zee Strand!

En kom genieten in omgeving Callantsoog