Corona voorwaarden

De ontwikkelingen rondom het coronavirus roepen veel vragen op, zo ook bij jullie, onze gasten. Op deze pagina proberen wij al zoveel mogelijk veelgestelde vragen te beantwoorden. Wij houden de ontwikkeling omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten. We volgen de maatregelen van het RIVM, de GGD en de overheid op. Wij willen jullie laten weten dat wij met onze collega’s trachten om al jullie vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.

Reservering

Hoe wordt bepaald of mijn vakantie door kan gaan?

Wij houden nauwlettend de huidige gang van zaken in de gaten. Wanneer er maatregelen worden afgekondigd door onze veiligheidsregio die gelden voor ons park, passen wij ons hierop aan. De beperkingen van onder andere de sluiting van de horeca zijn geen geldige reden om niet af te reizen naar Callantsoog.

Hoe weet ik of mijn vakantie door gaat?

Indien wij uw vakantie niet meer kunnen aanbieden op last van gestelde maatregelen door veiligheidsregio, wordt u hierover door ons geïnformeerd. Wij nemen dan per mail of telefonisch contact met u op. U heeft in dat geval recht op een waardevoucher/omboeking.

Omboeken

Wat houdt de omboekregeling in?

Omboeken is mogelijk indien uw verblijf plaatsvindt in een periode waarin beperkende maatregelen voor ons park gelden en wij uw vakantie niet kunnen aanbieden. Bijvoorbeeld wanneer wij onze huisjes of een van onze faciliteiten op last van de veiligheidsregio moeten sluiten. Voor een corona gerelateerde omboeking, treden onze normale annuleringsvoorwaarden nooit in werking.

Kosteloos omboeken is éénmalig mogelijk voor dezelfde accommodatie naar een andere periode.
Zijn de kosten voor de nieuw gekozen periode en/of accommodatie hoger, dan zijn deze voor rekening voor u als gast.
Indien de vakantie goedkoper wordt, vindt er geen restitutie plaats.
Wij geven alleen een omboekgarantie op de boekingen welke via www.zonzeestrand.nl zijn gemaakt of via onze receptie.
Boeken tot 1 jaar na datum van oorspronkelijke aankomstdatum.
Wij zetten de reeds gedane betaling(en) om in een voucher wanneer u nog geen nieuwe datum in gedachten heeft. Dit houdt in dat wij het reeds betaalde bedrag voor u parkeren tot u een nieuwe datum heeft gevonden.

Kijkt u zelf alvast de actuele beschikbaarheid na voordat u per e-mail contact met ons opneemt over het omboeken van uw vakantie. Dit kunt u heel eenvoudig online bekijken op onze website.

Wat zijn de regels omtrent groepsaccommodaties? 

Heeft u een verblijf geboekt in een van onze groepsaccommodaties en valt uw aankomstdatum in de periode waarin een door de overheid ingestelde restrictie ten aanzien van het aantal personen geldt? Dan kijken we graag met u mee naar de mogelijkheden om uw vakantie om te boeken naar een andere periode. Aan het omboeken van uw vakantie zijn een aantal voorwaarden verbonden. Voor een corona gerelateerde omboeking, treden onze normale annuleringsvoorwaarden nooit in werking.

Kosteloos omboeken is éénmalig mogelijk voor dezelfde groepsaccommodatie naar een andere periode.
Kosteloos omboeken is éénmalig mogelijk naar meerdere accommodaties voor dezelfde periode. Mits de beschikbaarheid dit toelaat.
Zijn de kosten voor de nieuw gekozen periode en/of accommodatie hoger, dan zijn deze voor rekening voor u als gast.
Indien de vakantie goedkoper wordt, vindt er geen restitutie plaats.
Wij geven alleen een omboekgarantie op de boekingen welke via www.zonzeestrand.nl zijn gemaakt of via onze receptie.
Boeken tot 1 jaar na datum van oorspronkelijke aankomstdatum.
Wij zetten de reeds gedane betaling(en) om in een voucher wanneer u nog geen nieuwe datum in gedachten heeft. Dit houdt in dat wij het reeds betaalde bedrag voor u parkeren tot u een nieuwe datum heeft gevonden.

Kijkt u zelf alvast de actuele beschikbaarheid na voordat u per e-mail contact met ons opneemt over het omboeken van uw vakantie. Dit kunt u heel eenvoudig online bekijken op onze website.

Wat als ik mijn vakantie wil annuleren vanwege het Coronavirus?

Check de voorwaarden van uw eigen annuleringsverzekering. Wij bieden geen annuleringsverzekering aan en raden alle gasten aan indien u geen annuleringsverzekering heeft, deze zelf af te sluiten.

Als u zelf ziek bent geworden, dan kunt u een beroep doen op uw eigen annuleringsverzekering. Of er dan een vergoeding plaatsvindt, hangt af van uw verzekering/verzekeraar.

Op dit moment is er geen uitbraak van het Coronavirus in de regio’s waar onze vakantieparken zich bevinden. Kosteloos annuleren is daarom ook niet van toepassing.

Wel gelden er beperkende voorwaarden ten aanzien van de belangrijke anderhalve-meter maatregel die geldt in Nederland.

Wilt u desondanks toch definitief annuleren dan hanteren wij de volgende annuleringsvoorwaarden:

Annuleren langer dan 28 dagen voor de geplande aankomstdatum tegen 30% annuleringskosten, berekend over de huursom.
Annuleren binnen 28 dagen voor de geplande aankomstdatum tegen 50% annuleringskosten, berekend over de huursom
Extra Uniek omboekgarantie

Wij bieden u voor de boekingen met een aankomst tot 31 maart 2021, altijd de mogelijkheid om uw vakantie tot 1 dag voor aankomst om te boeken naar een andere periode, met een maximale aankomstdatum van 31-12-2021 in het geval van een van onderstaande redenen:

Gesloten grens (niet van toepassing voor inwoners van Nederland)
Een negatief reisadvies, vanaf code rood
Een quarantaineplicht in combinatie met een negatief reisadvies, vanaf code rood
Deze garantie geldt alleen wanneer dit op de officiële website staat vermeldt van de overheid. 

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Wees lief voor elkaar en blijf gezond! We hopen uw snel te mogen begroeten bij Zon Zee Strand!